CHICCO, globalna marka ze świata artykułów dla dzieci, już dawno zaprzestała wykorzystywania futer zwierzęcych w swoich produktach. Teraz posunęła się o krok dalej, podpisując formalne zobowiązanie z LAV (włoska organizacja prozwierzęca) oraz Fur Free Alliance.
Nowe trendy
Marka CHICCO zawsze przywiązywała wielką wagę do materiałów używanych w produkcji i tworzeniu swoich kolekcji dla niemowląt i dzieci w wieku do 8 lat. Dostosowując się do standardów programu Sklepów Wolnych od Futer (www.furfreeretailer.com) oraz Mody Wolnej od Zwierząt (www.animalfree.info) potwierdziła swoje zaangażowanie w promocję mody przyjaznej dla środowiska oraz ugruntowała swoją decyzję o niestosowaniu futer zwierzęcych.
Podpisanie przez CHICCO zobowiązania jest efektem porozumienia marki z LAV, organizacją pełniącą rolę włoskiego przedstawiciela międzynarodowego stowarzyszenia Fur Free Alliance. Marka potwierdziła w ten sposób swoje poczucie odpowiedzialności wyrażające się w propagowaniu i promowaniu szacunku dla zasad dobrostanu i ochrony zwierząt, zgodnie z misją i DNA marki wyrażanymi hasłem “gdzie tylko jest dziecko”.
Wyrazy uznania
Joh Vinding, Prezes stowarzyszenia Fur Free Alliance oświadczył: “Z wielką przyjemnością witamy CHICCO jako partnera programu Sklepów Wolnych od Futra. Dzięki wsparciu takich firm jak CHICCO, troszczących się o przyszłe pokolenia, fur-free stanie się normą w całym biznesie modowym.”
Simone Pavesi, Manager LAV – Animal Free Fashion przyznaje: “Dobrze wiedzieć, że firma CHICCO dołączyła do naszego programu, ponieważ podpis tak znanej marki jak CHICCO podkreśla, jak ważna jest moda wolna od futra.
Orseniga, Business Manager ds. Mody i Sprzedaży w CHICCO deklaruje: “Tym podpisem firma CHICCO potwierdza zobowiązanie, którego podjęła się już dawno temu. Mamy nadzieję, że pomoże to promować coraz bardziej świadome podejście w przemyśle modowym, przez wzgląd na zwierzęta i ich dobrostan.”
Najnowsze komentarze